Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2008 12:02 - може би в мен е проблема.....
Автор: adinceto0o Категория: Лични дневници   
Прочетен: 369 Коментари: 2 Гласове:
0



Не мога да разбера едно нещо - защо всички мъже (или по точно момчета) са толкова глупави?!? Аз ли попадам се на малоумници или те всичките са такива? Със сестра ми сме забелязали, че винаги ни налитат някакви ненормалници! Или ще са луди, или тъпи, или няма да могат да кажат една дума за 5 минути, защото толкова много заекват, че ме можеш да им разбереш кво имат предвид....
Може би наистина е в мен проблема! Не е възможно всички да са криви само аз да съм права! Обаче тогава имам уникален късмет! Тва съм си го признала отдавна! Просто може всички около мен да са нормални, обаче аз винаги ща харесам най-малоумния от всичките, който да ми къса нервите и да ми ръси простотия след простотия....Късмет, кво да се прави....
Е ако имате някакви предложения как да се оттърва от проклятието ми пишете :)
Ще се радвам и ако някой разкаже своя трагизъм, за да знам, че не съм единствената прокълната :)

До другия път ;)


Тагове:   мен,   може,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. varg1 - я пиши на мене
23.01.2008 13:37
да видим какъв съм
цитирай
2. doctorhouse - ммммддаа......:)))
23.01.2008 16:17
ок интересно ми е какво точно тьрсиш .............има два типа такива с много добра вьншност и почти нищо на втория етаж ......такива с не толкова приятна вьншност но интелигентни ..........Вьпроса в твоя случай е третия който е почти невьзможен хем готин визуално хем интелигентен и забавен :))) Между другото това се отнася както за мьжете така и за жените........както и да е рано или кьсно ще разбереш какво искаш :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: adinceto0o
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7340
Постинги: 4
Коментари: 6
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031