Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2008 21:20 - емииии....
Автор: adinceto0o Категория: Лични дневници   
Прочетен: 447 Коментари: 3 Гласове:
0



Да видим дали съм разбрала....Значи всички на тая възраст се държат по тоя детински начин така ли?!?!?! Или ако не всички то поне няква не малка част от тях....Следователно проблема не е само в мен! Много се радвам че е така :) Обаче проблема е че вече е малко късно да се спра защото го харесвам от 3-4 години......Да знам че е глупаво но кво да се прай....Такава съм си....другото е че дори той не знае какво изпитва и какво мисли и изобщо за "нас" си няма никва идея кво да мисли.....Наясно е че аз го харесвам и въпреки това ме кара да го запознавам с момичета от нашето училище (аз не ги познавам тези момичета) и слаед тва няма дори едно благодаря за усилията да я издириш.....Вярно е че аз правя всичко за хората които обичам и за приятели обаче тва не означава че очаквам те да ме обиждат и да говорят зад гърба ми сякви глупости а пред мен да са мили и добри....Той прави точно тва.....Късно е да се откажа въпреки че знам че едва и ще се получи нещо между нас.....Просто не мога да спра да го харесвам и незнам защо..... :(



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doctorhouse - сега.............
25.01.2008 23:51
не е необходимо за една и сьща тема да пишеш различни постинги ........просто използвай опцията коментар и след това по темата............така от това което чета разбирам ,че се опитваш да накараш някой който не те харесва да промени чувствата си кьм теб ,а това е меко казано глупаво :))) не ме разбирай погрешно но е така след като той явно ти намеква чрез това което те кара да правиш ..........разбирай това да те използва да го запознаваш с други момичета..............как ти звучи уместно ли е при положение ,че изпитва симпатии кьм теб ????......А относно това за харесването важи една поговорка "Всеки желае и иска най силно това което не може да има ":)))
цитирай
2. анонимен - hmmm
26.01.2008 16:59
е може и така да е поговорката обаче при мен не е точно така....а и наще отношения не са толкова прости....да със сигурност той няма такива чувства към мен каквито аз към него обаче тва не значи че няма никакви....той самия ми е казвал че имачувства към мен.... но просто няма начин да се получи нещо защото сме прекалено различни (това е мое мнение не негово).....аз едвам го изтрайвам с тея детински номера по 2 часа на ден а представям си ако сме гажета и ттряа да прекарваме повече време заедно....
цитирай
3. анонимен - :))))
26.01.2008 18:51
значи само ще ти кажа ,че идеята е точно тази че противоположностите се привличат ,а ти си направи заключения дали той те харесва ,или само те ползва като посредник :)) а тази роля на посредник не е желателна освен ако не искаш да останеш разочарована в крайна сметка .........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: adinceto0o
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7342
Постинги: 4
Коментари: 6
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930